Інноваційна діяльність Центру
- Меморандум про взаєморозуміння (перейти)
Інформація ДНЗ «Богуславський центр професійно-технічної освіти» щодо спроможності здійснювати навчання за короткостроковими навчальними програмами з енергоефективності в рамках реалізації проєкту «FUTURE PROFI» у 2022-2023 н.р. (перейти)
- Інформація для планування проведення підвищення кваліфікації та стажування педагогічних працівників і надання певної матеріальної допомоги для забезпечення навчання витратними матеріалами (перейти)
Звіт за І півріччя 2022/2023 н.р. щодо упровадження в освітній процес короткострокових навчальних програм у сфері енергоефективності та енергозбереження ДНЗ «Богуславський центр професійно-технічної освіти» (перейти)
ЗВІТ про здобувачів, які опанували часткові професійні кваліфікації з енергоефективності та енергозбереження, що впроваджуються закладом освіти за підтримки GIZ (GmbH) (перейти)
Мета управління інноваційною діяльністю закладів освіти - теоретичне обґрунтування, розробку та експериментальну перевірку моделі організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю, керуючись змістом та технологією організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю. Впровадження моделі організаційно-методичного забезпечення сприятиме підвищенню рівня управління інноваційною діяльністю закладів освіти за умов розробки:
- модернізованих функцій діяльності науково-методичних центрів;
- змісту й структури діяльності (лабораторій, локацій, майстерень) педагогічних інновацій науково-методичних центрів;
- плану й програми цільових науково-практичних семінарів із підвищення кваліфікації даної категорії працівників у міжкурсовий період;
- технології діагностування рівня готовності педагогічних працівників до управління інноваційною діяльністю;
- банку педагогічних інновацій на базі науково-методичних центрів.
Тому першочерговими завданнями при здійсненні інноваційної діяльності є:
1. Аналіз й узагальнення здобутків вітчизняної і зарубіжної науки та практики щодо теоретичних засад інноваційної діяльності закладів професійної (професійно-технічної) освіти та управління нею.
2. Визначення стану та особливостей організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю.
3. Розроблення методичних рекомендації щодо застосування моделі організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю.
Мета створення структури комплексної програми професійного розвитку педагогічних працівників - здійснити управління професійним розвитком інноваційної компетентності педагогічних працівників у системі методичної роботи.
Основні завданнями створення відповідної структури є:
- Забезпечення підготовки педагогів до здійснення інноваційної діяльності.
- Залучення педагогів до розроблення програм (індивідуальних, групових) професійного розвитку їх інноваційної компетентності.
- Здійснення моніторингу інноваційної діяльності, зокрема, результативності освітньої діяльності й ефективності реалізації комплексної програми й відповідних підпрограм педагогами.
- Створення інноваційно-методичного середовища.
Поетапний план дій комплексної програми розробляють і реалізують за такими розділами:
організаційно-діагностичний етап - «Організація методичної роботи на діагностичній основі», «Напрями розвитку інноваційної компетентності педагогічних працівників»;
формувальний- «Інформаційно-методичний супровід розвитку інноваційної компетентності», «Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності»;
узагальнюючий - «Моніторинг інноваційної діяльності», «Поширення кращих педагогічних практик"
Модель планів дій організаційно-діагностичного, формувального та узагальнюючих етапів
Очікувані результати
Ефективне управління професійним розвитком інноваційної компетентності педагогічних працівників у процесі реалізації відповідної комплексної програми забезпечує:
- позитивно вмотивоване інноваційно-методичне середовище;
- розробку й реалізацію комплексу підпрограм професійного розвитку інноваційної компетентності педагогів;
- сформованість готовності педагогів-новаторів до інноваційної діяльності;
- моніторинг результативності освітньої, зокрема інноваційної, діяльності в педагогічному колективі.