Інноваційна діяльність Центру

Участь ДНЗ "Богуславський ЦПТО" у проєкті щодо навчання за короткостроковими навчальними програмами з енергоефективності в рамках реалізації проєкту «FUTURE PROFI» у 2022-2025 н.р

  1. Меморандум про взаєморозуміння (перейти)
  2. Інформація ДНЗ «Богуславський центр професійно-технічної освіти» щодо спроможності здійснювати навчання за короткостроковими навчальними програмами з енергоефективності в рамках реалізації проєкту «FUTURE PROFI» у 2022-2023 н.р. (перейти)

  3. Інформація для планування проведення підвищення кваліфікації та стажування педагогічних працівників і надання певної матеріальної допомоги для забезпечення навчання витратними матеріалами (перейти)
  4. Звіт за І півріччя 2022/2023 н.р. щодо упровадження в освітній процес короткострокових навчальних програм у сфері енергоефективності та енергозбереження ДНЗ «Богуславський центр професійно-технічної освіти» (перейти)

  5. ЗВІТ про здобувачів, які опанували часткові професійні кваліфікації з енергоефективності та енергозбереження, що впроваджуються закладом освіти за підтримки GIZ (GmbH) (перейти)

Мета управління інноваційною діяльністю закладів освіти - теоретичне обґрунтування, розробку та експериментальну перевірку моделі організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю, керуючись змістом та технологією організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю. Впровадження моделі організаційно-методичного забезпечення сприятиме підвищенню рівня управління інноваційною діяльністю закладів освіти за умов розробки:

  • модернізованих функцій діяльності науково-методичних центрів;
  • змісту й структури діяльності (лабораторій, локацій, майстерень) педагогічних інновацій науково-методичних центрів;
  • плану й програми цільових науково-практичних семінарів із підвищення кваліфікації даної категорії працівників у міжкурсовий період;
  • технології діагностування рівня готовності педагогічних працівників до управління інноваційною діяльністю;
  • банку педагогічних інновацій на базі науково-методичних центрів.

Тому першочерговими завданнями при здійсненні інноваційної діяльності є:

1. Аналіз й узагальнення здобутків вітчизняної і зарубіжної науки та практики щодо теоретичних засад інноваційної діяльності закладів професійної (професійно-технічної) освіти та управління нею.

2. Визначення стану та особливостей організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю.

3. Розроблення методичних рекомендації щодо застосування моделі організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю.

Мета створення структури комплексної програми професійного розвитку педагогічних працівників - здійснити управління професійним розвитком інноваційної компетентності педаго­гічних працівників у системі методичної роботи.

Основні завданнями створення відповідної структури є:

  • Забезпечення підготовки педагогів до здійснення інноваційної діяльності.
  • Залучення педагогів до розроблення програм (індивідуальних, групових) професійного розвитку їх інноваційної компетентності.
  • Здійснення моніторингу інноваційної діяльності, зокрема, результативності освітньої діяльності й ефективності реалізації комплексної програми й відповідних підпрограм педагогами.
  • Створення інноваційно-методичного середовища.

Поетапний план дій комплексної програми розробляють і реалізують за такими розділами:

організаційно-діагностичний етап - «Організація методичної роботи на діагностичній основі», «Напрями розвитку інноваційної компетентності пе­дагогічних працівників»;

формувальний- «Інформаційно-методичний супровід розвитку іннова­ційної компетентності», «Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності»;

узагальнюючий - «Моніторинг інноваційної діяльності», «Поширення кращих педагогічних практик"

Модель планів дій організаційно-діагностичного, формувального та узагальнюючих етапів

Очікувані результати

Ефективне управління професійним розвитком інноваційної компетентності педагогічних працівників у процесі реалізації відповідної комплексної програми забезпечує:

  • позитивно вмотивоване інноваційно-методичне середовище;
  • розробку й реалізацію комплексу підпрограм професійного розвитку інноваційної компетентності педагогів;
  • сформованість готовності педагогів-новаторів до інноваційної діяльності;
  • моніторинг результативності освітньої, зокрема інноваційної, діяльності в педагогічному колективі.

Тел.: (093) 552-12-27
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати